Ndtrkd Doktorum b12 vıtamın dusuklugu ıcın bu ıgneden verdı 5 tane aranızda kullanan var mı ? Haftada 1 mı her gun mu ?? 🙏
Denizanne Ndtrkd canım onu doktorun söylemedi mi? Tamamen doktorunun kararı. Ben önce 2 günde bir vuruldum o iğneden doktorun öyle istedi. Sonra telrar kullanmam gerekince bu sefer haftada bir vurul dedi.
Crocuss Ndtrkd ben kullanıyorum 2 haftadır. Haftada 1 kez ama aynı günler olmasına hatta mümkünse saate bile dikkat et dendi bana
blackeagle Ndtrkd onu doktorun uygun gördüğü şekilde alman lazım canım cok düşükse hergün çok degilse haftada 1 veriyorlar genelde.Ama çok faydalı muhakkak kullan ben 1 ay kullandım yükseldi b12
Ndtrkd Denizanne canm doktorum soyledı de unuttum ben ama sanırım haftada bır doktorumun numarası da yok danısamadım ona da saol bu arada cevap verdıgın ıcın 😌
Sarayhelvasi blackeagle merhaba canım gebeliğin hangi ayında kullandın? Benim 200 civarı cok düşük değil ama sınır da
blackeagle Sarayhelvasi merhaba canım hamileliğimin 20 haftalarindaydi sanirim pek hatirlayamadim net olarak