Canan_ Canim annelerim, daha once dogum yaptiysaniz lutfen cevap 🙏🏼 Basenler ve goguslerimde catlaklar olustu ve rengini siz benden daha iyi biliyorsunuz . Merak ettigim, bu bordo renkli catlaklarin rengi, dogumdan sonra ne zaman solmaya baslar ve hep bu kadar ki kotu gozukur yoksa zamanla daha da mi azalir ?
Selvis Canan_ doğum yapalı 3 hafta oluyor şu an kahverengiler. Zamanla beyaza dönüyomuş bakalım ne zaman olcak
Srfn11 Canan_ Madecassol bepanthen plus bepantholl bitane e vitamini karistir hergun sur karnina cnm. Morluklarin beyazlama suresini azaltir👍🏼
Xaleyeren Bende çatlak oldu ama kırmızı veya mor değildi beyaz beyaz oldu şimdi oğlum 1.5 yaşında nerdeyse belli değil
Canan_ Anm zamanla rengi geciyo ama catlak daraliyo mu ? Yani kuculuyo mu bide cok goze batma gibi bi durumu var mi 😂 biraz fazla soru oldu galiba
Canan_ Selvis yaa ondan once tebrik ederim, ne kadar guzell yavrunu kucagina almissin. Bizde 34 haftadayiz 🙈 umarim Zamanla gecer ya cok uzuluyorum catlaklarimi gordugumde
Anm Canan_ sorun degil😂 bende yanlarda oldu karnimin yanlarnda gözüküyordu tabi ilk eşim demişdi zaten😂 ben görmemişdim eskisi gibi deil önceler tam belli oluyordu şimdi solgun gibi
Selvis Canan_ teşekkür ederim darısı size inşallah 😊 ama şunu söyliyim şu an gergin en azından. Sadece rengi belli. Doğumdan sonra büzük gibi olcak çok fena yani 😄 ama yapcak bişi yok bebişlerimizden hatıra bize
Merver Canan_ valla canm benim acayip her yerim çatlamıştı 1 seneyi bulur en az benim öyle oldunama yapı meselesi farklılık gösterirmi bilmiyorm