Esinn ilaç kullanamazsın ama kremi var kullanabilirsin adı proctolog bende kullanıyorum şimdi bende 37 haftalık oldum bir haftadan beri aynı sorun bende de var hemde tavan yapmış durumda ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum çok fenayım yani bide sıcak su torbası koy tam oraya oda iyi geliyo