Daisyy haklisiniz yokmuş ama annelerimiz herşeyin doğalını yemiş beslenmiş ve vücut sağlıklı kalmış.simdi ise öyle değil üstelik folik asit bebeğin beyin gelişimi icin çok çok önemli.bizler herşeyin yapayi ile beslemiyoruz malesef ne kadar dikkat etsende hormonsuz ve ilaçsız birşey yok artık ondan bu takviyeler çok önemli hem anne hemde bebek sağlığı icin.