Minikannem sende biraz uzak dur canım mutfaktan yapma gerekirse. Benim 2. Gebeliğim tekken sorun olmuyor ama evde başka bir çocuk varsa sıkıntı oluyor 🙈 kahvaltısını dışardan söylüyordum oğluma akşam ya eşim kayınvalideme götürüyordu yada dışarıdan ev yemeği getiriyordu 3 yaşında olacak. Aşermem geçince oğlumda kilo aldı 😄 yapamadığım ne varsa yapıp yapıp yedirdim çocuğa