anapanda12 Ben de her şeffaf akıntıda veya çişe gittiğimde öyle geliyor tutmayı deniyorum tutabilince içim rahatlıyor su gelince tutamıyormuşsun
Kbranur41 anapanda12 ozaman tuvaletim geliyor ben öyle sanıyorum herhalde asagı doğru sanki bişey akıcak gibi oluyor