Gyed Nisan sonu dogumum var ama aylar geçti günler geçmiyo hergün aynı günleri sayıyorum sizin nasıl durumlarınız
Nuribasak Bende aynıyım 38+4 olduk şu Nisan bitse bende bebeğimi kucağıma alsam diye bekliyorum ama zaman çok zor geçiyor
Busranur38 Gyed yarın 40 haftalık oluyorum mide ağrım felaket onun dışında iyiz bakalim ne zaman doğacak bizim kız
kbratsn Gyed bizde aynı durumdayız bu aya kadar nasıl geldik anlamadım ama son günler hiç geçmiyor bebeğim gelmek bilmiyor onu iyi anlıyorum doğurmak istiyorum artk çok zorlaniyorum 😕