istkizannesi şimdi öyle geliyo canım bende daha önce doğum yapmadım ama arkadaşlarımın yanında bulundum o an kendi canının derdine düşüyosun zaten ebeler falan gelip sürekli kontrol ediyolar bi süre giydirmiyolar yanındakilere şunu yapın bunu yapın diyolar o an yapmayın diyemezsin zaten güvendiğin biri de olursa yardım ederler..yani benim şahit olduklarım öyleydi..biraz oluruna bırakcaz artık o an 😊