s_c_54 ben mutluyum ama boyle bazen diyorum cokmu asosyal oldum diye sonra dusunuyorum ibsanlarin ne yarari varki cogunun zarari var.. en yakin aile uyelerimle gorusuyorum annemle esimle kafama gore geziyorum dolaniyorum evime geliyorum rht rht yatyrm, insanlara laf anlatmak zor geliyor zaten iyice tahammul sinirim dustu. Misafir gelse gelmeden temizlik yap hazirlik yap gidince yap diken ustunde otur bide simdi hamile olunca herkes bir fikir akil verme karisma derdinde ben kimseye gitmiyorum kimseyide cagirmiyorum esimde sevmiyor zaten ev oturmasi falan bizim icin sosyallik sevdigimiz insanlarla disari gezmesi oldu artik :)