Abcdf Merhaba kızlar, 32 haftalık hamileyim. Kilolu hamile kaldım ve kilolu olmamın yanında bir de 32 hafta içinde 20 kilo aldım. Şeker yüklemesi normal çıktı kan değerleri idrar normal herşey fakat doktorum beni uyardı. Sende bişey çıkmaz ama ilerde bebekte şeker çıkar , kalp rahatsızlıkları çıkar ugrasirsin dedi. Çok kötüyüm aynı durumu yasayan var mi 😭
hunilimom Abcdf 33 haftadayım en son 98 kiloydum 86 ile hamile kaldım üzülüyorum ama elimden geleni yapıyorum ama alınıyor yani yapicak bise yok
Ysmnkrcy Bazı doktorlar sadece moral bozmak için varlar ilk cocugumda 96 kiloyla hamile kalmıştım ama o kadar sağlıklı ve sorunsuz dua et Allahin izniyle bisey olmaz şimdi yine hamileyim ilk muayenede doktor bana bu kiloyla seni uyuşturamayız dedi düşün artk :)