Sweetybaby
25+3 günlük hamileyim. İnşallah oğlumuz olacak. Selim ismine karar verdik. Sizce Selim isminin yanına hangi isim yakışır? Ya da sadece Selim mi olsun. Fikirlerinize ihtiyacım var🤗😍👶🏻🤰
Yasemincifci
Sweetybaby sadece selim olsun bence
anapanda12
Selim tek başına da gayet güzel bence.
Sweetybaby
anapanda12 bende çok beğeniyorum 😍
merhuli
Yavuz selim olabilir beğendiğim bir isim
Minnosdefne
Selim Efe güzel bence ☺️