GzdemOkur Esraabrklu şafak 12 ama aslında 20 koca kafa annesiyim 😂 sezaryen mecbur 19 şubat 🙏🏻 Gitmiyor valla yürüyemiyorum uyuyamıyorum ağrım var ama nst de ağrım yok anlamadım gitti 🤦🏻♀️😂
Asafff Esraabrklu Şafak 13 bizim sen bebekte tık yok ama ben yürüyemiyorum bel bacak kasık berbat ağrılarım var geçen hafta sancı çıktı bu hafta yok nefes aldırmayan oğluyum gel gel artık
Zeynep23 Şafak 19 fakat çatı ağrım var oturup kalkarken ağrıyo onun dışında birşey Yok gelsin istiyorum artık sağlıkla
Zeynepmira Şafak 12 sabırsızlanıyorum birde bacak aramda ara sıra şiddetli bi sancı giriyo dayanılır gibi değil
YaseminBatrk Şafak 22 nasipse beklemedeyiz . Sancınız ara ara regl sancısı gibi saniyelik gidiyor o kadar . Beklemedeyiz
Rukabella Benimde 22 kaldı ama hala ters pozisyonda dönmesini bekliyoruz 😭😭 dönmezse sezeryan malesef inşallah döner bi an önce 🙁
aasenamerve Esraabrklu şafak 18 hep erken doğurcağımı düşünürken şimdi geç doğum yapacağımı düşünüyorum ben de 😀 nişan su gelmesi sancı falan yok ama hepsinin yetini tutabilcek inanılmaz kasık ağrım ve kırılmış gibi ağrıyan vajina kemiklerim var 😒