Babychucky 7 -2 olduk belirtiler birden azaldı gaz sancısı kokulardan tiksinme mide bulantısı yemek yiyememe hallerim birden kayboldu bugün. mide de oluşan hassasiyet Gaz arada var sadece kolayını bulsam 9 ay hastanede yatabilirim yada eve bir ultrason cihazı alıp kalp atışını kontrol Edicem utanmasam hergün doktora gidip mesaj atıp Sorular sorucam bakalım yarın belirtilerde yarın neler olucak sizde durumlar nasıl ?
elisscicek Babychucky İlk başlarda böyle dalgalanmalar olması çok normal benim de mide bulantım koku hassasiyetim geçmişti bi baktım sonra tekrar oldu :)) belli olmuyor yani kendinizi korkutmayın inşallah herşey yolundadır :)
2cocukannesiiii Bende hiç mide bulantısı istifra koku hassasiyeti vb belirtiler olmadı 4 ay oldu hala hamile gibi değilim hala zayıflıyorum göbekte çıkmadı sanırım hamileliğin hiç bir belirtisi olmadı bende endişelenmeyin🤗