Mom534545 canim zaten 37 hafta normal yani çok ta erken deil tabiki beklerse daha iyi olurdu ama madem sorun var iyiki daha erken haftalarda sorun lar çıkmamış bence üzülme yani ne mutlu sıkıntısız bu haftaya gelebilmişsin Rabbim sagsaglim kucagimiza almayı nasip hepimize güzel şeyler dusunmelisin