nurbsk Kızlar şuan bebegımın kılosu 1150 gr 36.5 cm ben sadece 2 kılo aldım bu haftaya kadar doktor her seyın normal oldugunu çok şukur bebegımın saglıklı oldugunu her seyın yolunda oldugunu soyledı bugun annemlere geldım komşular yengemler de vardı herkes sordu yok ıyıce zayıflamışsın yuzun çökmüş karnında çok çıkmamış kılosunu sordular söyledım anamm daha mınıcık hıc beslenmıyormusun nıye oyle kucuk kalmışta böyle olmuş dıyorum normal bi sıkıntı yok dıye yok doktor bılmıyormuş o nası doktormuş şaştım kaldım normalde bekarken de kılo alamayan bı yapım var tamam zayıf çöp gıbıde degılım ama butun enerjımı somurduler moralım çok bozuldu acaba dıyorum bı sıkıntımı var herkes bıyle konusuyor bebegım zayıf mı dogacak yanı :(( normal mıdır 175 boyum var 58 kıloyla hamıle kaldım 61 kıloyum suan
Pitpit nurbsk ben dün gittim 27+5 . 1290 dedi gayet de sağlıklı dedi. Maşallah ne güzel bebeğe yaramış aldığın kiloların
Asiacr nurbsk kilosu gayet iyi. 27. Haftada 5 kilo olacak hali yok. Kaldi i bebek 30 dan sonra almaya basliyor bir anda. Canini sikma az kilo alman gayet iyi. Beslenmene dikkat et Allahin izniyle kulaklarini tika bu insanlar canim.
hunilimom nurbsk ayy şu çok bilmiş teyzeler komşular onlar zamanında bunları bile bilmiyormus doğunca cinsiyetini felan öğrenmiyorlarmış bide bilmişlik yapıyolar 😂 boşver canım hiç takma 28 de 1 buçuk kiloydu kızım bende 10 kilo almıştım o hafta 173 boyum var 90 kusur kiloyum suan banada diyorlar benden başka kimse düşünemez yavrumu boşver kuzum hiç takma gayet güzel seninde bebeğinin kilosuda
Kardelen25 nurbsk CNm 23 haftayım kilo almayı bırak bide verdim ama bebek parazit gibidir her türlü beslenir bebek üzülme dedi doktor bu arada bebeğimin kiosuda iyiymiş Üzülme sen almıyosan bile bebek büyüyor milletin sözüne bakma
Seymakayaoglu @nurbsk canm iyi sorun yok bebeginde 29 haftadayim bebeyim 1 kg daha seninki 27 haftada bir kg muş iyi yane skıntı etme senin almanda sorun yok bebegin saglikliysa 🤗🤗
nurbsk Seymakayaoglu çok şukur ama bu cevre benı yıyıp bıtırdı acaba dıyor ınsan sonucta onlarda dogurdu ettı vs tüm gün konuştular canımı sıktılar cok sagol canım
NeslihanOner Lütfen insanların ne dediğine aldırış etmeyin doktorunuz zaten gerekeni söylemiş. Etrafımızda o kadar çok bilmiş var ki onlar neden doktor olamamış daha iyisini bilemiyorlarsa. İnsanların işi gücü olumsuz şeyler söylemek neden onları takıp moralinizi bozuyosunuz. Bi şekilde böyle konuşanlara cevabını verin şakayla karışık da olsa verin cevabını.
nurbsk NeslihanOner kesınlıkle verdım cevaplarını ama yok artık ayıp olmasın dıye oturdum başka konular açmaya calıştım sureklı karnıma bakmalar al şunuda ye bunu da ye kilo olsun bılmem ne kucuk kalmış şu olmuş utanmasam lavaboya gıdıp aglıcaktım bılıyorsun dogru oldugunu sonucta cahıl degılız araştırıyoruz bızde ama cevre baskısı oyle bişeykı sömurduler resmen benı haa en son benzetmelerıde hıc bı yerınde kılon yok sankı kucuk top almışsın koymuşsun karnına salak sacma konuşmalar
NeslihanOner nurbsk gerçekten saçmalıyorlar ya bi yerimiz kilo alsa ay çok almışsın derler almasa çok zayıfsın çocuk da zayıf olur bilmem ne çok cahilce şeyler bunlar insanlar nasıl konuşacaklarını bilmiyorlar
Selin4335 Benimki o haftada 870 grdı 2hafta geriydi sonra 2hafdq topladı 1340 oldum aman ya kime ne moral bozmaktan başka işe yaramazlar
Denizanne nurbsk bizde 27. Haftanın içindeyiz bebeğim 1200 kg. Normal canım hatta doktor benim beneğim için kilosu 1 hafta önde dedi
Meryemtoptas nurbsk benimde 27+4 1.150 gram 36 cm ve bende 2 kilo aldım banada. Diyorlar çok çirkinlemişsin niye kilo almıyorsun bebekte zayıf kalacak falan saçmasapan şeyler doktor bebek gayet iyi diyor önemli olan da bebeğin kilosu bizim değil takılma benim umrumda bile değil 😂 isteyen istediğini desin ben bebeğime bakıyorum o iyi olsun gerisi boş diyorum sıkma canını gayet iyisin