Tombikis96 BaharSefvan benim var ama hediye geldiği için nerden aldılar bilmiyorum ama kullanışlı gibi gözüküyor bende içine uyku seti almıştım ama ona uyku seti olmuyormus galiba
ElifLeyla BaharSefvan ben aldım pierre cardin bubba park beşiği aldım ama daha kullanmadık arkadaşım almıştı çok memnun bakalım inşallah memnun kalırız☺️
Daisyy BaharSefvan ben de hepsiburada.comdan prego milano aldım 525 tlye. Geldi kurdum çok hoşuma gitti. Tabi henüz bebeğim doğmadı o yüzden kullanmak nasip olmadi. Ama boyutları güzel kaliteli duruyor ve sallanırken ses çıkarmıyor.
Yerenim BaharSefvan sanırım Kraft olacak yandan fermuarlı artısı var Joie olan biraz daha küçük ve yanında fermuar yok alt açma ikisindede var birde içine pamuk olan yataklardan öneriyorlar:)
Semrasem Bende arayıştayım 300 ede park yatek var 1.500 da ne farkı var çoğunluk kraft iyi diyorda neye göre?
BaharSefvan Semrasem ben de bu konuda tedrginim zaten. O yüzdenhangi marka aldnz die sordum fikir olur belki🙄
Elifee Semrasem canım 300 lirayla 1000 liralık ürünü yan yana koyduğun zaman kumaş farkını Demir’in saglamlık farkını sallanma farkını kumasın esneme terletme farkını ve sıklık farkını direk göz görüyor zaten bizde Kraft aldık çok uzun araştırma sonucu
Tombikis96 BaharSefvan ya uyku seti aldık ama kenarlarında ipler var bi arkadaşım da kullanıyor parkbesik ama o da diyor biz bulamadik ona göre uyku seti yok dedi kenarliklarinda ip olunca nereye baglanacagini şaşırdık