Hllswm 15 haftalık gebeyim iki gündür vajinal baskı sanki idrarım gelmiş gibi bi sıkısıklık var sebebi ne olabilir sizce 😢
Sibelclskn3 Hllswm bebek yer yapıyor kendine kasıkta agrı iğne batması olur uzun süre oturup kalkınca da olur korkma sıkıntı yok
anapanda12 İdrar yolu enfeksiyonu olabilir belki o haftalarda aynı baskıyı hissediyordum hala da oluyo geçmiyo bi türlü
Hllswm anapanda12 kronikleşince sürekli tekrarlıyor bende gebelik öncesi vardı bi anda oluyo nası oldu anlamıyorum şimdi tekrarladı mı acaba diye korkuyorum salı doktora gidicem bakalım ne diyecek