sevgitekes Sare16 biz 9+4 te gittik bir ihtimal erkeğe benziyo dedi dün 11+3 te erkek bu dedi pipisini gördüm falan inş değişmez ilerde çok alıştık şimdiden😊🙏
Sare16 sevgitekes ya internetten araştırdığım kadarıyla kalp atış hızı 140 ve üzeri kız diyordu bizim 169 😊 Doktor bir tahminde bulunmadı hayırlısı inşallah 😊 İnşallah sizin de herşey gönlünüzce olur ☺️
Dorukunannesi95 Sare16 kuzum ama hangi haftada kalp atisi 160 ustuyse ??🤗 ben mesela 9.haftada muayenem oldu en son kalbi 170 e yakin demisti :) ama büyüdükçe değişiyor diye biliyorum 🤗 bilgin var mi ?
Sare16 sevgitekes erkek değişmiyormuş canım ama kızın sonradan cinsiyeti değişebiliyormuş diye duydum 😊
Sare16 Dorukunannesi95 hayır bilgim yok 😔 9+1 de 169 çıktı canım bizim haftaya tekrar gidicem hayırlısı bakalım ( bunların hepsi meraktan 😀) sağ sağlim dünyaya gelsinler de inşallah 😍