Dorukunannesi95 Dogum yapan yada bilgisi olan anneler merak ediyorum epidurali savunanlar var istemeyenler var. Acaba avantaji ne dezavantaji ne ? 🤗
Purelove Dorukunannesi95 bende merak ediyorum 35+2 haftalığım yapılınca ağrıyı kesip uyuşturuyor ama ıkınma hissini yok ediyormuş eğer öyleyse bi yandan iyi bi yandamn kötü bişey 😐
Dorukunannesi95 Purelove haahhh işte tam bu konuda tecrubeli anneler cevap versin istiyorum doğru ikinamayinca dikiş artiyormus galiba öyle de bi problem duymuştum kafam epey karisik
Dorukunannesi95 Dogum hikayelerinde epidural harika yazan da var. Aci eşiği yüksek olan epidural istemesin kesinlikle diyen de var ama sebebini söyleyen yok 😔