Gulcihan doktora git nst ye baksınlar canım bendede ishal oldu düzenli sancı 1 sm açıklık oldu bide bebek doğum yoluna yerleşirken ishal oluyormuş bazılarında ben yaşadım mesela ama yinede doktora baktır herkes aynı değil.geçmiş olsun. Bu arada daha doğum yapmadım bebişin gelesi yok😁