aysenur_sk
Ben yaptırmadım ama öyle kafama göre değil. Doktorum 1 hafta boyunca her öğlen önce açlık şekerine bakıcaksın sonra o öğlen ne yiyceksen kısıtlamadan normal öğle yemeğini yiyip 1 saat hiç bişi yemiyceksin ve tokluk şekerini ölçüceksin dedi. 1 haftalık sonucuma göre yaptırmana gerek yok dedi. O yüzden yaptırmadım. 38 haftalığım magnezyum desteği dışında ilaçta kullanmıyorum kan değerlerin vitamin değerlerin çok güzel dedi 6. ayda kesti hepsini.