Adencanan Melikesultan bende Buca da yaşıyorum. 36+3 kızım olacak gökçem diye sesleneceğim ona 🤲🏻🤲🏻❤️
Melikesultan Sifauzun_2 ben konak gültepedeyim 17+4 üm bugün 3. Bebeğim bir kızım bir oğlum var şimdi 2.kızıma hamileyim
Melikesultan Buseersoy eskiden bornovada otruyorduk ailemle üniden sonra gültepeye geldim ananemin yanına
SelmAkqun Melikesultan 3 cocuklu olmanzdan dolayı size abla mı demeliyim bilemedim 😂😂 qültepede battalbey dükkanımz war oraya qidip qeliorum arada yakınmışız baya
Adencanan Melikesultan hiç gelmedim Gültepe’ye canım ben Şirinyer izbanın orda oturuyorum. Hangi hastaneye gidiyorsun
Melikesultan Adencanan kontrollere tek dr olsun diye buca kadın doğum ama tahliller ve detaylı usg için tepecik
DemetDigesu Bende ızmırlıyım canım ama ıtalyada yasıyorum arada gelıyorum aılemı gormeye benım yerıme bol bol cekın ıcınıze guzel havasını memleketımın❤️