Btlblgn minigin_annesi bende 38+0 14 gün var devamlı iş çıkarıyorum kendime ama tık yok 😄 sadece dün akşamdan beri belimde bi ağrı var
sapkaciLeyla minigin_annesi fazla da yorma bebek ters falan döner allah korusun ilk gebeliğin mi senn
minigin_annesi sapkaciLeyla ilk degil 3cu geneligim 2kaybim var kuzu kafaya tskmisim 5dakika oturamiyorum ya😁😂