Esraarse canım ben 5 ay çektim bulantı kusma. Haftanın 3 günü hastanede yatıyordum. Bir lokma yiyemedim, bir yudum su içemedim. Hep serumla beslediler. Ama şimdi çok şükür 35. haftadayım. Hepsi geçiyor. Sabret bebeğini kucağına alacağın zamanın hayalini kur. Onlar sağlıkla doğsunlar da biz anneler katlanırız herşeye🤗