Giizem55 benim de çok oldu şu an 27 hafta olcaz çok şükür geçti. Bana da iğne yapıldı. Kendini çok yorma, doktor kırmızı kan gelmedikçe sıkıntı olmaz demişti. Çok şükür sende de bişey görünmemiş. Uzat ayaklarını dinlen. Olabiliyor bazı Gebeliklerde. İnşallah geçer çabucak