Ruhsuz ama siZde gebelik oluşuyor sonuçta 🤷🏻♀️ Tüp bebek vs gebe kalamayacaklar için değil mi 🤔 o şekilde hamile kalsanız da normal hamile kalmaktan farkı ne olacakmış doktora göre orayı anlamadım büyük bir hastane ve profesöre gidin çok yıpratıyor insanı bu süreçler ben de sorun da bulamadılar