Cennetkokulumeleklerinannesi İyi günler hanımlar doktorum bana elevit verdi ama içinde domuz jelatini varmış o yüzden başka marka kullanmak istiyorum decavit kullanayım diyorum birde imom omega kullananlar çok yani hem decavit hem imom 2 sinide mi kullanılacak yoksa 2 side aynı içerikmi yani biri yeterlimi
Berra03 Cennetkokulumeleklerinannesi Bende decevit ve moltefer kulaniyorum . Ama de decevit biraz büyük bir hap .yutması zor oluyor. 😇