Milaasss bizde bugün tam 36 olduk. Bende akıntı için doktoruma söylemiştim bana bi tane kağıt test çubuğu verdi onu çamaşırımın akıntı olan yerine tuttum doktora resmini attım rengi biraz değişmişti sadece doktorum normal dedi. Sende bi sorabilirsin canım doktoruna. Bende 2 kere çamaşır değiştiriyordum 🙈 benimde sadece vajinamda ağrı oluyor bazen sağdan sola dönemiyorum adım atamıyorum erken Doğum yapacağım diye çok korkuyordum ama doktorum normal dedi bebeğin boyu uzun olduğu için baskı yapıyor dedi 🤷♀️ 1 aydır böyleyiz