🙋🏽🤰🏼 ~ eylülün 10. Insallah Allah tarafindan birsey cikmazsa 🙏🏼
Rabbim yavrularimizi sag salim kucagimiza almayi nasip Etsin Insallah..
Bende 10+2 haftadayim karnimda azda olsa agrilar var sizlerde böyle bir agri hissediyormusunuz ??
Bendede cok korku var bundan bir sene önce cok erken bebigimi kaybettim yine aynisi olacak diYe korkuyorum ..