Giz 38 .haftada bebegiminnn hareketlerini çok az hissediyorum Hareketler baya azaldı Azonceee doktordan geldim biz hareketsizliği hiç sevmeyiz dedi normalde haftaya ctsiii sezryan olacaktım . Ctsiii beklemeyebiliriz derdi doktorumuz 38.haftada bebek gelişimini tamamlamış oluyor dimi çok gerildim 😳
Selvis Giz evet canım 38 de tamamlamış oluyor. Az miktarda kilosunda fark ediyor sadece. İçin rahat olsun . Sen takip et hareketlerini. Şüphelenirsen hemen nst ye Bağlan
AygyulSina Giz daha 36 haftada tamamlamis oluyor korkma benim bebegimde 38 haftada geldi saglikli cok sukur 3 aylik oldu artik
AygyulSina Selvis Giz kilosundada cok bisey fark etmiyor aslinda benim bebegim 3680gr dogdu 38 haftaya ragmen 40 beklese 4000gr olucakmış