NimetDilmen 26+5 haftalık hamileyim. Ara ara vajinada batma hissediorum. Sanki iqne batirıolar qibi. Yürürken Eqilip Kalkarken Felan. Bu haftada byle olması normal mi yasayaninız varmı?
lilamom NimetDilmen ben 21 haftaligim benimde oluyor doktorum normal dedi magnezyumu duzenli al dedi sadece
Ela1994 NimetDilmen canım o haftalarda Benimde oluyordu simdi 37+6 yız daha da fazlalaştı yürüyemiyorum😂 cok normal bebek büyüdüğü için baskı oluyor
NimetDilmen lilamom Ben maqnezyum kullanmıorm doktora qittiqimde söyleyim de yazsin bari. Kullandıkça qeciyo mu peki?
lilamom NimetDilmen evet canim magnezyum kalsiyum kasilma batma agrilar icin veriyolr sana niye vermemiski simdiye kdr acaba
lilamom NimetDilmen bana kasik agrilarim igne batmalarim oluyo diye 16 da magnezyum baslatti simdi arti kalsiyumda baslatti
NimetDilmen Ela1994 Bende bebek büyüdüqü içindir diye dsunuorm aama bu haftalarda normal mi acaba die dsundum 😊