NimetDilmen Atlarlayasayan MaaşAllah. Çokta iri olduqunu dsunmuorm. Ben dun qittim hastaneye 26+4 1230 qram haftasıyla uyumlu dedi. He ama ultrasonda 1 hafta önde dedi ama bununda sorun olmucaqnı soledi
NimetDilmen Atlarlayasayan Bende şeker var ve benim de suyum üst sınırda ama çok şükür bi sorun olmuyo şuan
Iskandinavgelini 26+4 üz bugün ama maalesef boyumuzu ve kilomuzu bilmiyoruz. Burdaki doktorlar söylemiyorlar. En son 8 martta doktor kontrolüm vardı rutin kontrol burda detaylı usg denilen kontrol yani. Özellikle sordum boyu kilosu kaç diye biz bilemeyiz ölçüm yapamıyoruz dedi doktor. Mecburen bende sustum kabul ettim. Sanırım doğuma kadar bilemicem çocuğumun gelişimini. Neyse sağlıklı olsunda bilmesemde olur diyorum.