Haribo42 Kızlar 17+5 im 10 gündür dikkat ediyorum bebek her gün mutlaka böyle taş gibi oluyo sertleşiyo bi anda aklım çıkıyooooo... bu kasılmamı ne ? Ne anlama geliyo çokmu kötü biley:(
Aysedgrlikrkmz Haribo42 hissediyor Musun? Ben de 17+3 üm ama hala bebek mi bağıesak hareketi mi ayırt edemiyorum 🙄
Kardelen25 Haribo42 CNm haftan çok erken kesinlikle doktor una söyle tehlikeli ben suan kasılma yüzden kaç tane ilaç kullanıyorum bi bilsen
Melekmehmet Haribo42 bende de oluyor öyle bu arada kanamaların gectimi benim geçti Allah a şükür çok iyiyiz kusmalarimda bitti istahimda açıldı sen nasıl oldun
Haribo42 Aysedgrlikrkmz tabiii 1 haftadır bildiğin tekme hissediyorum bazen daha sert bezen daha hafif
Mucizebenimle Kardelen25 28 haftadayım. Kasılma mı bilmiyorum. Karnım sertleşiyo öyle kalıyo. Çok acı çekiyorum. Senin nasıl oluyodu😰
Haribo42 Melekmehmet geçti geçtiii elhamdulillahh mide bulantılarımda geçtii bu ağtılarımda hafiflese :((
Kardelen25 Haribo42 sancı kesici bile verdi çünkü kasılma zaman sonra sancıda yapıyor ben 16 dan beri kullanıyorum suan 23 oldum erken doğum riski var
Hazan Haribo42 nasıl bir sertleşme canım benim de akşamları çok karnım Şişiyo anlayamıyorum bende problem mi acaba bu durum
Aysedgrlikrkmz Haribo42 Ohh ne güzel iki gündür bende bşyler hissediyorum ama bebeğim ni değil mi bilemedim 🙄 aman sağlıklı olsunlar da 🥰
Yaser27 Haribo42 nasıl bi şey toplanması canım ilk hamileliğim ben pek anlamıyorum hani tarif edebilme ihtimalin var mı ağrı falan mı yapıyor
Haribo42 Yaser27 bebek toplaniyo karnimda tas gibi oluyo bebegin oldugu nokta bebegin hangi tarafa toplandigini biliyorum elime geliyo dusun
Kardelen25 Haribo42 benim küçüktü o zaman tam anlamadım ama doktor rahimde var kasılma önlemesek düşük olur dedi
Yaser27 Haribo42 Bende de baskı şeklinde oluyor bisey de acaba o toplanma dediginiz şey mi diye düşündüm
Kardelen25 Haribo42 hep yatmaya çalışıyorum bide rahim 34 mm yatamam gerekli dedi işimi gücümü eşim yapıyor o evdeyken ben su bile almaya kalkamıyorum