cananalpsy eski pantolonlarımın ilik yerine saç tokası düğüm atıp,saç tokası lastiğini düğmeye geçirdim.üstüne az uzun bişey giyince tamam oluyor.haklısın çok arada kalıyor insan hamile pantolonu göbek çıkmadığı için düşüp duruyor ötekilerde sıkıyor.ya da büyük bir kilitli iğneyle pantolonunu ilikle ama en iyisi toka yöntemi inşallah tarif edebilmişimdir