Fato52 Merhaba 7 haftalık hamileyim bayanlar.ilk ve çok heycanlı vede korkuyor durumdayım.fakat karnım midemde sürekli ağrı var.ne yesem gaz yapıyor hem mide gazı hem bağırsak çıkaramadığım içinde çok rahatsız ediyor.böyle olan var mı?
Nil123 Fato52 Malesef gaz sorunu olabiliyor.🤷🏻♀️ Benim 14. Haftam hala bulantı kusma gaz problemi hiçbiri geçmedi🤔 umarım en kısa sürede hepsi düzelir🙏🏻