Beyzagzn Herkese merhaba. 36+3 haftaligim bebegin gelisimi guzel bazi sorunlar yasadik 1 gece hastanede yattim. O gun elle muayene yapildi 1.5 cm aciklik cikti ama hicbir sekilde sancim yok sadece bebek kaburgalarimi ve gogus kafesimi acitiyor:) bugun doktorum 38de aliriz dedi sezaryen mi dedim normal dedi. Sancim yokken ve belki acilmam tam olmamisken normal nasil yaptirilacak?
HavvaK Beyzagzn suni sancı vermeyi düşünüyordur. Ama bence kendi sancınızı bekleyin. Yani bebeğin suyu ve kalp atışları iyiyse bekleyin
Beyzagzn Mkclskn suni sanci icin cok zor dediler beklemek daha iyi gibi ama doktor da dogrusunu bilir diyorum bir yandan
HavvaK Beyzagzn bence bekleyin. Bi sıkıntınız yoksa öyle Alırız demekle alınmaz. Yavrucak ne zaman gelmek isterse gelsin.
Beyzagzn HavvaK sanirim kilolu geldi bebek.. Bende seker tansiyon tiroid hepsi cikti o yuzden mi ki diyorum ama tam vakti olsa daha iyi normal dogumda korkutuyor zaten