Kızlar 35 haftalığım 1 aydır bitmeyen bir kaşıntı yaşıyorum elimde ayağımda ve bacağımda. Afedersiniz anüs bölgem bile kaşınıyor. Doktora sorduğum da vücudunda yeterli kan döngüsü sağlanmıyor o yüzden kaşınıyorsun dedi . İlaç vs yazmadı. Bu durumu yaşayıp krem vs kullanıp rahatlayan var mı??