Kubrakose amin kuzum amin benim sabırsız yavrucak pek beklemeyecek gibi baya aşağıda o yüzden biz normal için bekliyoruz bakalım az kaldı benimde☺️o anı düşünemiyorum ya bikaç günün var sadece yaz mutlaka buraya vakit daraldıkça heyecan basıyor insanı gecesi gelir o hava emin ol inşallah sağ salim doğsunda bebişini al kucağına güzelce hayırlı haberler bekliyoruzzz😍