Gulsahural mudanya bize çok uzak 1 saat falan sürüyo oraya gitmem zaman kaybı hem 3 araba değiştirmem gerek ben osmangazide oturuyom sevket yılmaz hastanesinde inşallah doğum yapıcam çok memnun kalmıstım kızımda ama işte doktorlar değişti nasıl simdi bilmiyorum