Ezgib sorun tek oda olsa keşke doğum sancım esnasından cok korkuyorum kötü ebeler den yanı ne var sız de bayansınız anlayıslı olabılırsınız dımı tamam cok ınsan gelıyor aynı ıslem görüyor ama ılk defa yaşayanların ne sucu var ☹️😟 ben gibi yaşayacağım yanı de😕☹️