Minemine bende onu kullanıyorm. İlk başlarsa sabah aç karnına içiyodum fakat bütün gün midemde baygınlık yapıyodu siyah renkte kakanın dışında. Doktora söylediğimde normal, beklenen bulgular dedi. Çok rahatsız ediyorsa gece yatmadan içeblirsin demişti. 1 haftadır öyle yapıyorm. Tabi renkte değişme olmadı ama en azından baygınlığı hissetmiyorm🤷♀️ Birde doğumdan sonrada 4 ay boyunca kullanıcaksın demişti. Bu tür ilçlr uzun süre kullanımda etkili oluyomuş..