HavvaK Arkadaşlar valla Doğumda falan bişey yok. Anlık olup bitiyo. Asıl iş sonra başlıyo. Emzirme 🤦🏻♀️ Göğüslerim yara olduğu için benim için tam bi kabusa dönüşmüştü. Size tavsiyem şimdiden çaresine bakın. Ben gümüş Kalkanla şifa buldum. Şimdiki aklım olsa Doğum yapmadan önce alır kullanırdım. Birde soğanı çok tavsiye eden var. Doğum yapınca emzirmeden hemen önce sürdüğünüzde de yara olmuyormuş
istkizannesi HavvaK bu soğan olayı bir kereye mi mahsus ya? Bide sürüp yıkıyo muyuz? En korktuğum şey yaralar😔
Nursemomm HavvaK ben lansinoh krem kullanmaya başladım 4 haftam kaldı inşallah sizde doğum olmadan başlayın kızlar
dml33 HavvaK karbonatli suylada silersnz goguslerinizi bebekte pamukcuk olmuyorms yarayi engeller mi bilmiormda
HavvaK istkizannesi valla ben onu yapmadım ama göğsüm yara olduktan sonra keşke böyle yapsaydın diyenleri duydum. Bi iki kere yapın. Ama yıkayın tabi yavrucak tiksinmesin
Nursemomm HavvaK daha hassas olabilir canm cildin bi drunla görüş ona göre sana başka bişeyler yazsın
dml33 HavvaK iyi bari oda kotu biseyms temizlenmezse bogazina kaciyoms sonra pisik falan yapioms sanirim eskiden hastanelerde karbonatli su verirlerms emzirmedn once silin diye bilmeyen arkadaşlar vardir belki islerine yarar ins