Sehersergen Ben de alttan kullanmıştım zor değil aslında ilk zamanlar psikolojik olarak zor ve kötü geliyor . Alttan daha etkili ve ağızdan alındığında mide bulantısı yapar demişti bana doktor . Benim bulantılarım zaten çok fazlaydı o yüzden alttan kullandım hep