Burcuaec sen gönlünü ferah tut bişey olmaz Allahın izniyle benim 2 düşüğüm var en büyüğü 9 haftalıkdı kanama ve ağrılı oldu ama o haftalarda öyle düşük yapamazsın anca Allah korusun kalbi falan durur ondada ağrı kanama olacağını sanmıyorum kendiliğinden düşük riski 13. haftadan sonra çok çok düşük bir ihtimal benim bildiğim kadarıyla o yine rahmin genişmesi büyümesiyle artan baskıdan kaynaklıdır