Haticecinar Benim gibi artik zorlanmaya baslayan kimler var ? Ayaklarım sisiyor yavastan ve yurumekte zorlanir oldum sizde benim gibimisiniz ?
Nur_mira Haticecinar Yürümekte bi sıkıntı çekmiyorum Allah'a şükür ama geceleri uyuyamıyorum bacaklarımın ağrısından o kötü :(
gokturkhicret55 Haticecinar bızde 35+1 deyız daha kötülerini yaşıyorum ☹️ yalancı dogum kasılmaları yanı karnım semsert oluyor gece
Anonimane_150 Haticecinar çok şukur bizde 35+5 olduk hiç birşey anlamıyorum. Bayada kilo aldım ama 😅😅😅😅
Haticecinar Nur_mira aynen benimde bacak agrim fazlalasti ama yurumekte zorlaniyorum ayaklarimin alti cok agriyor batiyor resmen
Cnrmom Bizde 34 olduk bugün normalde bu zaman kadar ayaklarım şişmemişti yani şişlik hiç yoktu belli olmuyordu ama geceleri yatıp sabah kalktıp yere bastığımda ayaklarım acıyo sanki gün boyu çalışmışım gibi kasıkta ve belde ağrılar oluyo bacak ağrıları cabası 😔😔
Haticecinar Cnrmom benimde anlatmak istedigim ayni sey iste, sanki ayaklarimin altinda diken var o derece basamiyorum heledee gece wcye cikarken.. sabah farkettim basmadikca daha cok sisiyor gene yurudukce iniyor sislik gibi Rabbim yardimcimiz olsun🤲
Dilas Bacak ağrısı 6. Ayda başladı. Kramp ve ağrı. Çok. Zorlanıyorum gece uyuyamıyorum yuruyemiyorum. Sakat gibi yüruyorum şimdi. 31+2 deyiz nefes almakta bile zorluk. Çekiyorum Allah. Tüm. Hamilelelere. Kolaylık versin inşallah benim çok. Zor. Geçiyor ve ayrıca sabahları uyandığımda ellerimde ayaklarım yüzüm her tarafım çok şişiyor😔