ebru23 Ftmskry bende 2 gündür ishalim 37+6 ins doğum belirtisidir kan ilacını icmedigim içinde olabilir kan ilaci. Kabız yapıyor biraz
SusamNur Sevvalacr bende yaklaşık 1 haftadır ishalim 20 haftaligim bence metabolizma değiştiği için olabilir
Ulvish Bende 39 bendede ayni durum bundan once 3 gunde bir giden biriydim tuvalette simdi gunde iki kez bile oluyor bi kac gundurp