Haribo42 Dkym genelde normal diyolar yorma kendini canim ayakta durma ayaklarininsicak tut uzan gecer ins 😘
Haribo42 Dkym gecmesse doktora gorun istersen ben ilk hamile kaldigimdan beri agri cekiyorum magnezyum verdi o cok iyi geliyo
Habibee Haribo42 senindemi kasiklarin ağrıyor canim kaç haftaliksin valla hamile kaldığımdan beri bende kasik ve bacak ağrısı çekiyorum 23 haftalik hamileyim
Haribo42 Habibee ben 18 olcam iste ama bastan beri agriyo plasenta asagida benim ve rahim agzim pek uzun degil bu ikisine bagliyorum 😔
Haribo42 Habibee magnezyum ve progestan kullaniyorum onlarin faydasi oldu ama yinede biraz oturunca ayakta durunca yuruyunca ayni siddette agri oluyo ..