Elmalikurabiye biz Almila koyduk 😊 benim de eşim istedi.
Beren ismi de çok güzel. Ben ilk başlarda beren olsun istedim ama eşim bir arkadaşında var diye istemedi.
Almila ilk başta çok sıcak gelmedi bana da.. Ama alıştım şimdi, kısaca Mila derim dedim. Tamam dedi😂
Eşim illa Türk ismi olsun diyordu. Almila da bahsı geçen kitaptan gördü istedi. Cesur, güzel Türk kızı demek.. Anlamı da çok güzel. Söylenişi biraz zor, beren daha anlaşılır net bir isim. Ama karar sizin, hangisi içinize sinerse onu koyun