Bsekvnz canım ilk gebeliğimde çıktı şeker diyetle düzeldi, bebeğim sıkıntısız 3kg normal doğumla doğdu şimdi 7 yaşında, şuan ikinciye hamileyim, şekerim diyetle düzelmedi ünsülin kullanıyorum, eğer dikkat edersen bebek zarar görmez , tek zorluğu açlıkla baş edebilme, Allah kolaylık versin