Sarem Kızlar merhaba. Kan pıhtılaşması çıktı bende enox 0.4 kan sulandırıcı kullanıyorum göbekten vuruyorum. Fakat ignenin kapagını açınca 2 damla kesin düşüyor. Son aldıgımız ignenin enjeksiyonu farklı tam vurmaya çalışıyorum ama dibindede 1 damla kalıyor. Ve ben o damlalar dışarı düşünce üzülüyorum tam vurunumamış gibi hissediyorum. Sizinde böle oluyor mu ?
Burcuaec Ben oksapar 0,4 kullanıyorum. Kapağı çok sert çıkıyor bu sebeple hep bir damla ucunda görüyorum ama böylece havası da kalmamış oluyor. Tam vurduğunda iğne kendini atıyor bu sebeple dibinde kalmıyor. Zateb çok az kalsa da dert etmeyin siz vuruyorsunuzdur olması gerekeni 1-2 damla ile birşey olmaz